Αγαπητέ μας Πελάτη,
Συγχαρητήρια για την αγορά σας από τα καταστήματα KOUROS
Η εταιρεία μας σας πληροφορεί ότι…
Τα κρεβάτια με αποθηκευτικό χώρο ή με υπόστρωμα – βάση, οι καναπέδες, οι τραπεζαρίες και τα λοιπά έπιπλα που εμπορεύεται η εταιρεία μας έχουν κατασκευαστεί βάσει των πιο αυστηρών διεθνών προδιαγραφών και έχουν περάσει με επιτυχία όλα τα τεστ αντοχής & ασφάλειας. Ως εκ τούτου εγγυόμαστε για την ιδανική συμπεριφορά τους αλλά και τη μακροχρόνια αντοχή τους. Για το ενδεχόμενο παρουσίασης κάποιου προβλήματος στη συμπεριφορά τους (κατασκευαστικού λάθους) παρέχεται η παρακάτω εγγύηση:
ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ:
H KOUROS παρέχει σε όλα τα έπιπλά της διετή (2 χρόνια) εγγύηση, η οποία καλύπτει την επισκευή των βλαβών που παρουσιάζονται εντός του χρόνου της εγγύησης και οφείλονται αποδεδειγμένα σε αστοχία των υλικών ή σε κατασκευαστικό λάθος.
Η εγγύηση καλύπτει δύο (2) έτη από την ημερομηνία αγοράς και αφορά τα υλικά κατασκευής των καναπέδων αλλά και των λοιπών επίπλων, αναλυτικότερα ως εξής:
Εγγύηση για το μεταλλικό σκελετό, τους μηχανισμούς και τα υφασμάτινα μέρη.
- Λοιπά έπιπλα PANEL (τραπεζαρίες, ξύλινα κρεβάτια κτλ):
Εγγύηση για τους πλαστικούς και μεταλλικούς συνδέσμους, για τους μηχανισμούς (πορτάκια, συρτάρια κτλ), καθώς και υφασμάτινα μέρη.
Επειδή η συλλογή των σαλονιών αλλάζει και ανανεώνεται συνεχώς ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, ενδέχεται κάποιο ύφασμα σαλονιού να μην είναι διαθέσιμο κατά τον χρόνο υλοποίησης της εγγύησης. Σε αυτή την περίπτωση οι ειδικοί της εταιρείας μας θα σας προτείνουν εναλλακτικές λύσεις που θα σας ικανοποιούν αισθητικά και πρακτικά για το καλύτερο αποτέλεσμα στο χώρο σας.
- Εάν το ελάττωμα του κρεβατιού ή του καναπέ ή του επίπλου σας γενικώς εξακριβωθεί ότι οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος και είναι εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης, των ανταλλακτικών και της μεταφοράς του επιβαρύνουν την εταιρεία KOUROS.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:
- Εάν διαπιστωθεί ότι το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση του προϊόντος και το προϊόν είναι εντός εγγύησης, τότε το κόστος της επισκευής του (ανταλλακτικά, εργατικά, μεταφορικά κλπ) επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
- Η εγγύηση δεν καλύπτει καταστροφή, φθορά ή βλάβη των επίπλων που οφείλονται σε κακή χρήση, φυσικές καταστροφές ή άλλα εξωτερικά γεγονότα.
- Δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες οφείλονται σε μη κανονικές συνθήκες περιβάλλοντος όπως πχ. Υγρασία, έκθεση σε υπερβολική ζέστη ή κρύο ή έντονο φως, μακροχρόνια συσσώρευση σκόνης κτλ.
- Έπιπλα που παρουσιάζουν εμφανή ελαττώματα όπως χτυπήματα, σκισίματα, κάψιμο κτλ εξαιρούνται της εγγύησης.
- Εξαιρούνται της εγγύησης βλάβες επίπλων που οφείλονται σε χρήση μη κατάλληλων ή μη αυθεντικών ανταλλακτικών ή σε επέμβαση μη εξουσιοδοτημένου ατόμου.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ:
- Μην αφήνετε τα έπιπλα σας εκτεθειμένα στον ήλιο, την υγρασία, τη σκόνη και τις υψηλές θερμοκρασίες.
- Προστατέψτε τα έπιπλα σας από αιχμηρά αντικείμενα, αναμμένα τσιγάρα και γρατσουνιές.
- Κρατήστε το έπιπλο τουλάχιστον 30-40 εκατοστά μακριά από εστίες θερμότητας.
- Μην κλείνετε συρτάρια και πόρτες με απότομο τρόπο.
- Ανοίγετε και κλείνετε τους αποθηκευτικούς χώρους σε βάσεις και καναπέδες απαλά χωρίς απότομους κραδασμούς και χτυπήματα.
- Μην αποθηκεύετε περισσότερα αντικείμενα από το επιτρεπτό και μεγάλο βάρος ώστε να κλείνει με άνεση το επάνω μέρος του κρεβατιού με αποθηκευτικό χώρο.
- Για μεγάλες αποστάσεις μην μετακινείτε τα έπιπλα (όπως μπουφέδες, ντουλάπες, βιτρίνες κτλ) σύροντας τα ή τραβώντας τα. Αποσυναρμολογήστε τα και μετακινείστε όλα τα κινητά μέρη ξεχωριστά.
- Μη χρησιμοποιείτε το εκάστοτε προϊόν για διαφορετική χρήση από αυτή που προορίζεται.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ:
- Καθαρίζετε τα έπιπλα σας με ειδικά και μόνο προϊόντα καθαρισμού επίπλων ή με μαλακό ύφασμα, αφήνοντας μετά την επιφάνεια στεγνή.
- Για επίμονους λεκέδες χρησιμοποιήστε μαλακό ύφασμα, εμποτισμένο με χλιαρό νερό και σκουπίστε προσεκτικά την επιφάνεια.
- Καθαρίστε τους καθρέφτες και τις γυάλινες επιφάνειες με στεγνό μαλακό ύφασμα.
- Φροντίστε να καθαρίζετε άμεσα τους λεκέδες που οφείλονται σε καυτά ή παγωμένα υγρά.
- Μη χρησιμοποιείτε προϊόντα με όξινο ή βασικό PH.
- Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε αιχμηρά αντικείμενα για τον καθαρισμό των επίπλων.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Εάν, κατά τον χρόνο χρήσης του επίπλου σας, παρατηρήσετε κάποιο κατασκευαστικό λάθος ή αστοχία υλικού κατασκευής του, επικοινωνήστε αμέσως με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας μας. Εξειδικευμένο στέλεχος της εταιρείας μας, κατόπιν ραντεβού, θα επισκεφθεί τον χώρο σας και θα ελέγξει το πρόβλημα του επίπλου σας. Επιπροσθέτως θα σας ενημερώσει σχετικά με την κάλυψη και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
Τα έξοδα επιδιόρθωσης τυχόν προβλήματος του επίπλου σας, καλύπτονται ως εξής:
Α. Για τα εντός εγγύησης προϊόντα:
Η κάλυψη της εγγύησης, παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ.
Β. Για τα εκτός εγγύησης προϊόντα:
Η αγορά νέων ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων ή η επισκευή των επίπλων, επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.
Όροι και προϋποθέσεις
- Η εγγύηση τίθεται σε ισχύ από τη στιγμή παραλαβής από εσάς και καλύπτει κατασκευαστικά σφάλματα ή αστοχία υλικού.
- Είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης αγοράς για την εξακρίβωση της αγοράς προκειμένου να παρασχεθούν οι υπηρεσίες της εγγύησης.
- Η εγγύηση ισχύει μόνο για την ελληνική επικράτεια.