Εγγύηση Επίπλων και Οδηγίες Φροντίδας

Αγαπητέ μας Πελάτη,

Συγχαρητήρια για την αγορά σας από τα καταστήματα KOUROS

Η εταιρεία μας σας πληροφορεί ότι…

Τα κρεβάτια με αποθηκευτικό χώρο ή με υπόστρωμα – βάση, οι καναπέδες, οι τραπεζαρίες και τα λοιπά έπιπλα που εμπορεύεται η εταιρεία μας έχουν κατασκευαστεί βάσει των πιο αυστηρών διεθνών προδιαγραφών και έχουν περάσει με επιτυχία όλα τα τεστ αντοχής & ασφάλειας. Ως εκ τούτου εγγυόμαστε για την ιδανική συμπεριφορά τους αλλά και τη μακροχρόνια αντοχή τους. Για το ενδεχόμενο παρουσίασης κάποιου προβλήματος στη συμπεριφορά τους (κατασκευαστικού λάθους) παρέχεται η παρακάτω εγγύηση:

ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ:

H  KOUROS  παρέχει σε όλα τα έπιπλά της διετή (2 χρόνια) εγγύηση, η οποία καλύπτει την επισκευή των βλαβών που παρουσιάζονται εντός του χρόνου της εγγύησης και οφείλονται αποδεδειγμένα σε αστοχία των υλικών ή σε κατασκευαστικό λάθος.

Η εγγύηση καλύπτει δύο (2) έτη από την ημερομηνία αγοράς και αφορά τα υλικά κατασκευής  των καναπέδων αλλά και των λοιπών επίπλων, αναλυτικότερα ως εξής:

Εγγύηση για το μεταλλικό σκελετό, τους μηχανισμούς και τα υφασμάτινα μέρη.

Εγγύηση για τους πλαστικούς και μεταλλικούς συνδέσμους, για τους μηχανισμούς (πορτάκια, συρτάρια κτλ), καθώς και υφασμάτινα μέρη.

Επειδή η συλλογή των σαλονιών  αλλάζει και ανανεώνεται συνεχώς ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, ενδέχεται κάποιο ύφασμα σαλονιού να μην είναι διαθέσιμο κατά τον χρόνο υλοποίησης της εγγύησης. Σε αυτή την περίπτωση οι ειδικοί της εταιρείας μας θα σας προτείνουν εναλλακτικές λύσεις που θα σας ικανοποιούν αισθητικά και πρακτικά για το καλύτερο αποτέλεσμα στο χώρο σας.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ:

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Εάν, κατά τον χρόνο χρήσης του επίπλου σας, παρατηρήσετε κάποιο κατασκευαστικό λάθος ή αστοχία υλικού κατασκευής του, επικοινωνήστε αμέσως με το τμήμα εξυπηρέτησης της εταιρείας μας. Εξειδικευμένο στέλεχος της εταιρείας μας, κατόπιν ραντεβού, θα επισκεφθεί τον χώρο σας και θα ελέγξει το πρόβλημα του επίπλου σας. Επιπροσθέτως θα σας ενημερώσει σχετικά με την κάλυψη και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.

Τα έξοδα επιδιόρθωσης τυχόν προβλήματος του επίπλου σας, καλύπτονται ως εξής:

Α. Για τα εντός εγγύησης προϊόντα:

Η κάλυψη της εγγύησης, παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ.

Β. Για τα εκτός εγγύησης προϊόντα:

Η αγορά νέων ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων ή η επισκευή των επίπλων, επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.

Όροι και προϋποθέσεις

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύει ή να ανακτά πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookie. Ελέγξτε τις προσωπικές σας υπηρεσίες αναφορικά με τα cookies εδώ.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

Για τη χρήση αυτού του ιστότοπου χρησιμοποιούμε τα παρακάτω cookies που απαιτούνται από τεχνική άποψη
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες